Küldetésünk a két évtizedes, márkaszervizként megszerzett gyakorlatunkból összegezhető:
- magas szintű szakmai konzultáció és tanácsadás az üzemeltetés során,
- professzionális diagnosztika és hibaelhárítás a lehető legkevesebb állásidő mellett,
- az ügyfél általános elégedettségi szintjének fokozatos növelésével.
Munkaszervezetünket és az eljárásrendünket úgy alakítottuk ki, hogy az ügyfelünk szakműhelyünkbe jelentkezésekor valamennyi problémájára azonnali megoldást kínáljunk – helyben.
Ügyfeleink elégedettségét független piackutató cég méri rendszeresen telefonos interjúk segítségével, amelyek elfogulatlan visszajelzést adnak az általunk nyújtott szolgáltatásokról, ily módon folyamatosan tudjuk fejleszteni azokat.
Munkatársaink szervezett módon és rendszeresen képzik magukat a márka importőr szakmai tréningjein, hogy a legaktuálisabb gyártmány – és alkatrész fejlesztések, javítási technológiai változások a gyakorlatba mihamarabb átültethetők legyenek.